Жалпы білім беру мекемелерінің оқу үрдісін гигиеналық бағалау

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Приз, В.Н.
dc.contributor.author Талиева, Г.Н.
dc.contributor.author Шайхина, Ж.К.
dc.contributor.author Ботченко, Л.Н.
dc.contributor.author Бакарамова, Г.А.
dc.date.accessioned 2018-04-26T04:34:13Z
dc.date.available 2018-04-26T04:34:13Z
dc.date.issued 2018-04-26
dc.identifier.uri http://repoz.kgmu.kz/handle/123456789/155
dc.description.abstract Мақалада Қарағанды қаласының мектептерінде 2014 жылғы қабылданған «Білім беру объектілеріне санитариялық – эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалар талаптарының іс жүзінде орындалуы қарастырылды. Талдау жұмысы барысында зерттеуге алынған санитариялық қағидаларының негізгі 8 пунктінің нәтижесі оқу үрдісінің ұйымдастырылуы оқу жүктемесінің ұтымсыз бөлінуімен сипатталатынын көрсетті. Сонымен қатар, сабақ кестесін құру пәннің қиындық дәрежесін, сонымен қоса оқу күнінде баланың жұмысқа қабілеттілік өзгерісінің физиологиялық принциптері ескерілмей жүргізілгені анықталды. en_US
dc.publisher Журнал "Медицина и экология" en_US
dc.subject жалпы білім беру мекемесі en_US
dc.subject санитариялық қағидалар en_US
dc.subject оқу үрдісі en_US
dc.subject оқу жүктемесі en_US
dc.title Жалпы білім беру мекемелерінің оқу үрдісін гигиеналық бағалау en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в Репозитории НАО МУК


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика