Аннотации:
қалыптардың маркетингтік зерттеулерін жасау бойынша зерттеулердің нәтижелері баяндалған.
Біздің зерттеулеріміз бойынша, отандық ӛндірушілер кӛбінесе ӛсімдік тамырлары, жемістері, жапырақ-тары, гҥлдері, фито-шай, тҧндырма, ерітінді, таблетка, кӛзге және мҧрынға арналған тамшылар, шырын, капсулалар тҥріндегі дәрілік тҥрлерді ӛндіреді.
Ӛткен жылдардың маркетингтік зерттеулері бойынша, жҧмсақ дәрілік қалыптардың санының салыстыр-малы тҥрде бірқалыпты болып тҧрғандығын кӛреміз. Болашақта жергілікті қолданылатын дәрілік тҥрлердің саны артса дейміз