Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Тажина, А.М. | |
dc.contributor.author | Бадекова, К.Ж. | |
dc.contributor.author | Культенова, М.Т. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-30T06:19:47Z | |
dc.date.available | 2021-06-30T06:19:47Z | |
dc.date.issued | 2020-01 | |
dc.identifier.uri | http://repoz.kgmu.kz/handle/123456789/483 | |
dc.description.abstract | Cтудентке орталықтандырылған оқытуды қолданудың ерекшеліктері және оны қолданған кездегі студенттерден алынған нәтижелерді, сонымен қатар осы әдісті қолдану барысында кемшіліктер мен артықшылықтарын талдау. Студенттің оқу жҥктемесін оның жеке қабілеті мен мҥмкіндіктерін есепке ала отырып қҧрастыру. Студенттің жеке оқу жоспарында білім беру бағдарламаларының деңгейлері бойынша барлық қҧрамдастары мен элементтерінің толық бейнеленуі кӛрсетілген. Осылайша, ақпараттық коммуникациялық технологиялар пәнінде студентердің белгілі бір шарт қойылу арқылы, керекті білімді ӛз бетімен шығармашылық жҧмыстар жасау арқылы, ӛз бетімен оқулыққа керек ақпараттарды тауып, оны шығармашылық тҥрде ӛндіру арқылы керекті ой тҧжырымдамасын жасап және қорытынды алу мақсатында студент оқу процесінен, ӛз бетімен білім алуға қабілетті болуға дайындайды. Студентке орталықтандырылған оқытудың тиімділігі сипатталады. | en_US |
dc.subject | студенке орталықтандырылған оқыту | en_US |
dc.subject | білім беру технологиялары | en_US |
dc.subject | модульдік оқыту технологиясы | en_US |
dc.subject | жобалық технологиялар | en_US |
dc.subject | проблемалық бағдарда оқыту | en_US |
dc.title | Ақпаратық-коммуникациялық технологиялар пәнін оқытуда студенке орталықтандырылған оқыту жҥйесін қолдану ерекшеліктері | en_US |
dc.type | Article | en_US |