Аннотации:
Ұсынылып отырған мақалада қазіргі уақытта гуманитарлық ғылымда кең тараған жүйелілік үрдістердің
әдістемелік негізі басты назарға алынады. ҚМУ-дің білім жүйесінде қоғамдық гуманитарлық пәндер бойынша
өткізілетін сабақтың түрлері мен әдістеріне «Рухани жаңғыру» бағдарламасының «Жаңа гуманитарлық білім.
Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық» жобасын жүзеге асыру туралы қарастырылған.
Жеке адам тәрбиесіндегі негізгі факторлар – отбасы мен оқу орындардағы оқу-тәрбие жұмысы,
сондықтан оның процестерін рухани санасын қалыптастыру негізінде ұйымдастырудың мәні өте зор. Сондықтан,
мақаламызда оқу процесінің, оның теориялық және тәжірибелік жақтарын ашуды мақсат еттік.
Жастардың бойындағы рухани сана қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық негізі жұмыстың басты
өзегі болды.
Мақала жазу барысында оқу-тәрбие үдерісінің мазмұны мен әдістемесі жас ұрпақтың сана-сезіміне,
ұлттық рухына, қоғаммен қарым-қатынасын және мінез-құлқын реттеуге бағыт-бағдар жасадық