«Патологиялық анатомия» интеграциялық пәнін оқыту барысында клиникалық жағдайлардың қолданылуы

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Тусупбекова, М.М.
dc.contributor.author Иманбаева, Г.Н.
dc.contributor.author Стабаева, Л.М.
dc.contributor.author Гарсиева, Е.В.
dc.date.accessioned 2018-05-16T09:27:27Z
dc.date.available 2018-05-16T09:27:27Z
dc.date.issued 2018-05-16
dc.identifier.uri http://repoz.kgmu.kz/handle/123456789/213
dc.description.abstract Оқу үдерісіне тиімді инновациялық білім беру технологияларын және білім алудың қорытынды нәтижесін бағалаудың обьективті әдісін енгізу студенттердің интеграциялық білім алуының негізгі ұстанымдарын қолдана отырып, кәсіптік құзыреттілігін қалыптастырумен білім алудың кредиттік түрін енгізумен білім берудің ұстанымдарын ерекшелеп, алға бастайды. Клиникалық ойлауды қалыптастырады, медицинаның теориялық негізін игеруге, емдік-диагностикалық әдістерді кеңінен қолдануға мүмкіндік туады. en_US
dc.publisher Журнал "Медицина и экология" en_US
dc.subject интеграция en_US
dc.subject оқыту en_US
dc.subject сараптама en_US
dc.subject CBL-әдісі en_US
dc.subject белсенді оқыту әдістері en_US
dc.title «Патологиялық анатомия» интеграциялық пәнін оқыту барысында клиникалық жағдайлардың қолданылуы en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в Репозитории НАО МУК


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика